• Man Utd [1 - 0] Hull City





    1. Menunggu sehingga ke minit-minit akhir untuk sorak jaringan gol. Kalau aku jadi player, perlawanan menentang Hull City ni mencabar ditambah dengan hujan sepanjang perlawanan. Penat gila main dalam hujan ni.

    2. Team lawan bertahan dengan bagus. Seperti yang dijangka. Hull City akan letak 'bas' depan pintu gol.

    3. Taktik Mourinho dulu yang selalu letak 'bas' depan gol Chelsea, dah makan tuan balik.

    4. Aku tak faham kenapa media asing kritik Rooney bermulanya musim, sedangkan aku tengok dia perform elok je. Macam ada bau-bau pembunuhan karakter pula. Dah 3 perlawanan berlalu, ketiga-tiganya Rooney ada membantu jaringan.

    5. Mikhitaryan aku rasakan patut diberi peluang untuk barisan permulaan. Dia mampu pecah benteng pasukan yang guna taktik 'bas'.

    6. Rashford pula biarkan dulu jadi super-sub. Nampak dia ada impak besar kalau bila dimasukkan pada baki tempoh perlawanan.

    7. Aku rasa lawan ManCity nanti, Ibrahimovic dan Fellaini takkan mula. Mikhi dan Rashford mungkin akan dimasukkan sebagai barisan permulaan.















  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment

Powered by Blogger.